General questions

آیا نیاز به جراحی وجود دارد؟

خیر. پمپ های انسولین در خارج از بدن قرار می‌گیرند. استفاده از آنها نیازی به جراحی و یا روش‌های تهاجمی ندارد و در صورت نیاز می‌توان آنها را جدا کرد.

دسته های دیگر

با کلیک روی نام دسته‌های زیر، سایر دسته‌های سوالات متداول را بررسی کنید.